Nem a babzsák és s színes belsőépítészeti formák számítanak. Az Advertising Age szaklap idén is kihirdette,
hogy melyek voltak az elmúlt év legjobb munkahelyei a reklámügynökségek,
reklámtechnológiai cégek, médiavállalatok és márkák marketingdivíziói között. Érdekes,
hogy inkább kisebb cégeket találunk a felsoroltak közt, hiszen mindig kérdés,
hogy ezeket egy sokkal nagyobb létszámú vállalat vajon hogyan tudná
megvalósítani? Mindenesetre a lista alapján itt van néhány érdekes adat, hogy
mitől jó egy munkahely:
- Transzparens, minden munkaválalló pontosan ismeri a cég pénzügyi helyzetét, adatait.
- Biztosítják a távmunka lehetőségét.
- Rendszeresen megjutalmazzák azokat, akik a munkahelyi közösség szerint a legjobbak.
- Biztosítják, hogy a munkavállalók olyan rendezvényeken vegyenek részt, amellyel a popkultúrás trendekkel kapcsolatban naprakészek maradhatnak.
- A több éve ott dolgozók extra jutalmat kapnak szabadság, bónusz formájában, vagyis a hűséget díjazzák.
- Fitnessprogramot indítanak cégen belül.
- Diákhitel-visszafizetési programot nyújtanak.
- A cég pénzt és időt ad arra, hogy a beosztottak jótékonykodásban vegyenek részt.
- Nyáron pénteken korán véget ér a munkaidő.
- Saját, kitalált eseményekkel ünnepli meg magát és a dolgozóit.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése